Teachers

Diana Rose Bjälvenäs

Yoga for me is being incredibly mindful of your body. Finding a relationship with the physical body, which in turns connects you to your consciousness. It’s a time during the day, where you focus on yourself. To be able to breathe and move with intention. To create an awareness of your limitations, and the challenges that you are able to bring upon yourself. It is your practice, and you make it as you want it to be. 

Diana is a certified 200 E-RYT & 500 RYT yoga teacher. She completed her teacher 200 hour training through Bryce Yoga and Absolute Yoga in the Absolute Sanctuary in Thailand, July 2016. She continued her 300 hour education through One Movement Yoga, led by Dylan Werner in Austria, July 2019. Her teaching style is influenced by Briohny Smyth, Dice Ilda-Klein, Daniel Scott, Lux Seattleacro and Dylan Werner, teaching vinyasa flow, hot vinyasa, flow fit yoga, Acroyoga, partner yoga, inversions and arm balances. Body movement, alignment, muscular isolation, and myofascial lines are what I like to bring into the class. Outside of teaching, I am an active mother of 4 and love to go to Hot Vinyasa flow and Acroyoga classes in Stockholm. As a former designer and teacher, I love new challenges and making new connections with my students and the people around me.

Courses, workshops, events, and private classes are available for booking.

Namaste!


Angelica Rossi

Jag heter Angelica och är 44 år gammal, halv svenska/halv italienska och nyutbildad yogainstruktör. Jag har följt min yogalärarutbildning på Bromma Folkhögskola under 1 års tid.

Yoga i dess olika former har jag praktiserat regelbundet sedan 15 år tillbaka. Jag har dansat mycket i min ungdom och utövat andra blandade träningsformer. Just yogan har gett mig en inre och yttre styrka och som har lett till att jag nu har utvecklat ett behov av att få njuta av den kombinationen och fördjupa den så mycket som möjligt. Yogan är för mig en rörelseform som i slutändan har gett mig en större möjlighet till att göra varje dag en aning bättre. Vilken dröm att få kunna förmedla detta till andra! Både till unga och gamla men även få vara den som visar vägen till nykomlingar. Gemenskap och dela är två ingredienser i yogan som tilltalar mig starkt. Vi lever mer och mer individuellt och att kunna dela med sig (till även okända människor) ser jag som en naturlig del av livet men som vi tyvärr tenderar att glömma bort.

I mina yogaklasser finns mycket av min positiva energi, generositet och välvilja till varje individ.


Nikola Liptakova

I am a dancer at heart and in the body. Literally dancing trough life, dancing anywhere including when grocery shopping or waiting for bus.

I have been moving my body to music since ever, so at 4 I started with figure skating and continued moving my body to music ever since. What I love about dance is the connection between body, mind and music while working out.

I have been teaching dance for 10 Years now to both kids and adults. What I love about teaching is seeing my students gaining confidence in their self-expression as well as the excited face expressions after mastering new skill.


Miia Järvelä

I found my way to yoga through Ashtanga. It allowed me to flow through the motions quickly, because it was too difficult to stay still for long. Yoga for me felt cleansing. It had an effect on the body which I hadn’t experienced with other forms of physical exercise. I learned to breathe, and to re-connect with my body. I learned to be still.

In August of 2018, I began to practice Acroyoga. It was somewhat terrifying, and yet filled me with so much joy. I absolutely love it now. Ashtanga continues to unfold and change for me, and Acroyoga and Rocket classes added a sense of playfulness to the practice.

I chose to do a 200h TT to learn more about alignment and anatomy. In turn, it reminded me of how much I enjoy teaching. I feel like I can be me when I teach yoga, whatever that is or turns out to be. Yoga is a place where emotions can flare up and transform, a place to connect, from the inside out.

It’s an open space, and I hope to convey that to you too. I lead a practice, but it’s important that you listen to your own body. What do you need in this moment? My instructions can be seen as suggestions. It is your body and your practice.

“Be you. Be where you are. Be whatever you need to be. All is well.”

Miia is a certified 200 RYT & trauma informed yoga teacher. She completed her 200-hour teacher training through It’s Yoga by Anders Asker, Rebecka Potipa Walter & Magdalena Potipa in Stockholm, July 2019. She continued her trauma informed education through Exhale to Inhale in NY, September 2019.


Daniel Sandberg

I like to create an honest and open atmosphere in my classes, where you feel like you can really come as you are, be yourself, and just let everything go on the mat. I want you to learn to listen to and trust your body to give it what it needs, and create a space where you can let your body and mind show you what you need to see. 
I come from a background of Hatha and Vinyasa yoga, trained in India and started my career as a yoga teacher in Thailand, after coming back to Sweden about 3 years ago, I’ve been teaching here in Stockholm as my main occupation. Yoga has been my path and my inspiration for many years now, and although the path is never straight and not always easy, I truly believe in the healing power of yoga because it has helped me through difficult times and been my constant companion to keep me balanced and grounded. 
A physical yoga practice will let you check in with your body and mind, develop your strenght, flexibility and balance. You might get a bit sweaty, and you might sometimes step out of your comfort zone, but don’t think that you need to be super flexible or strong to start your yoga practice. I’d like to inspire you to trust in your own ability and realize that you can do so much more than you might have thought, and that you can feel comfortable in your own body and learn to listen to it and release the power that’s within you. 


Anna Andersson

Jag har utövat yoga sedan 20 år tillbaka och har i olika stadier i livet upptäckt Ashtanga, Hatha, Anusara, Acroyoga och Kundalini och alla former har en särskild plats i mitt hjärta. I samband med att jag drabbades av utmattningssyndrom för två år sedan fick yinyoga en stor och betydelsefull plats i mitt liv. Jag påbörjade min yinyogateachertraining 2017 för Surya på Huddinges hjärta. Jag älskar också thaiyogamassage, mantrasång och håller på att lära mig spela harmonium. 

I mina yinyoga-klasser vill jag skapa en trygg och skön stund där varje person skapar sin egen yinyogaupplevelse utifrån sin kropp och sina känslor för stunden. Yinyogaklassen är väldigt lugn och meditativ. Vi utför de flesta positioner liggande och rör oss sakta och mjukt. Vi använder det stöd vi behöver av bolster, filtar och block.  Yinyogans stillhet, lugn och mjukhet skapar utrymme för att lyssna på kroppen och ger därmed möjlighet till såväl fysisk, mental och känslomässig vila. Vi drar ner tempot, tar hand om oss själva och övar på självmedkänsla.


Stephanie Källberg

For me yoga has been the most amazing tool for grounding myself, especially when life starts getting a bit hectic and intense. Yoga, in its different forms, can help me drop back and find complete clarity, even if just for a second. Sometimes we need to sweat it out with a dynamic practice or go out running but I also believe we need to allow ourselves to slow down, to take a step back.

The Hatha yoga I teach focuses on staying in the postures for longer, which can be quite challenging both physically and mentally. I believe that with patience and perseverance we can build strength and flexibility over time. I want to create a space where you can stay present and explore your body’s and minds limitations and to see the difference between the two. By connecting back to the breath we can find stillness when the mind starts wandering off. I invite you to come practice and let go of expectations and just feel whatever you’re sitting with at the moment. There is so much to explore with this practice, beyond the postures, and I would love to share it and continue learning as we go along. I’ll see you on the mat!


Fatima Abaas 

Jag är utbildad Mediyogalärare och terapeut samt Yinyogalärare. För mig är yoga den bästa medicinen. Den hjälper mig att stanna närvarande i mig själv, att hämta hem mig själv till mig eget centrum och att lära känna den själsliga essensen av mig själv. Mitt intresse för energimedicin och örtmedicin har även lett mig in på den Shamanska läran, Yogisk chakraflödesmassage, Healing samt Regndroppsmassage. 

Under mina yogaklasser är min intention är att skapa en tillåtande, varm och kärleksfull atmosfär där du kan utforska ditt inre utan krav eller prestation. Jag vill att det ska kännas tryggt att stanna upp, känna efter och låta kroppen tala sitt eget språk. Vi reser inåt, övar oss på att släppa taget, skapa acceptans så att vi kan landa i oss själva och komma i kontakt med den inre livskraften. Jag lägger stor vikt vid andningen, då det är den snabbaste vägen att landa i kroppen och behålla närvaron i nuet. När vi jobbar med andningen påverkas vår hälsa på så många olika plan och vi kan direkt påverka vårt eget mående. Att andas på ett medvetet sätt är som en kärleksfull gåva till din kropp.  Meditation är också en naturlig del under mina klasser. Jag använder mig både av andningsmeditationer och mantran där vi använder rösten som ett verktyg för att ta oss djupare in i oss själva. För mig är meditation ett sätt att komma i kontakt med mig själv, bli medveten om olika delar av mitt inre och tillåta känslor, minnen och präglingar att få komma upp till ytan för att sedan kunna frigöras och transformeras.